Od pátečních dopoledních hodin jsem připravoval Zundapp K500 na cestu do Pardubic kam jsme byli pozváni na výstavu a oživení leteckých ukázek s členy dalších klubů.
Nastala hodina H, nastartoval jsem motor a plně naložený jsem se vydal do Letohradu kde jsem se měl setkat s kolegou na DKW KS 200. Cesta probíhala bez problémů až do Letohradu, kde jsem zůstal dlouho stát na křižovatce. Ve chvíli kdy dopravní situace umožnila projet mi motor "chcípnul" a ani po hodině oživování se mi závadu nepodařilo lokalizovat ani odstranit. Nezbylo než potupně zavolat odvoz a do Pardubic se dopravit autem. Bohužel i toto patří k našemu koníčku. V pátečních večerních hodinách byla na letišti již cca 200 účastníků z většiny válečných konfliktů 20 století. Pořadatelem vyhrazené místo nedostačovalo a tak se válečníci z Vietnamu mísili s SS atd.
Za náš klub dorazila Škoda 104/II a DKW KS 200. K vidění byl Hetzer, Steyer 1500, Tatra 111, Praga RN s 20mm flakem na korbě, velké množství americké válečné a poválečné techniky. Program začal v dopoledních hodinách ukázkou akrobacie aeroklubů ČR, následovali záchranářské vrtulníky. Zlatým hřebem již tradičně byly dynamické ukázky ve vzduch skloubené s bojovými ukázkami na zemi. WWI zastupoval Foker Dr I. a letoun RAC, WWII presentovalo všechny hlavní bojiště včetně pacifického - P40, Zero (T6) a Avenger. Evropské bojiště zastupoval P51, Spitfire, Jak 8 a Bu 181. Koreu známý vrtulník ze serialu MASH, Veitnamské bojiště F4 Phanton a další palubní letouny v souboji s MIG 15.