Dne 25.4. se konal další ročník Jarních sprintů vzduchem chlazených vozů VW. Jako opět fantastické počasí a bezchybná organizace. Odjezd na Rückmarsch jsem odložil, protože na tuto akci bylo naplánováno první představení, po renovaci, nejstaršího sériově vyráběného brouka na světě. Jedná se o výrobní číslo 20. Vůz byl 5.11.1941 předán jako dar k 70. narozeninám hudebnímu skladateli Paulu Linkemu. Vůz je po špičkové renovaci, nad kterou srdce každého milovníka vozů VW zaplesá. Další pro mne zajímavý vůz byl poslední model značky VW s aerodynamickou karosérií a famózní spotřebou 1l na 100km. Kolik bylo k vidění brouků, bugin a busů ani nepočítám. Vše po krásných renovacích ve všech možných barvách a jejich kombinacích, ale i nádherné nálezové stavy. Letos jsem se závodů se svým KdF166 nezúčastnil a o to víc jsem si mohl vychutnat pohodu srazu a krásné počasí. Na závěr kolona vozů VW projela, za doprovodu policie, spanilou jízdou centrem Prahy. To je vždy příjemná tečka po krásně stráveném dnu.