Po letech plánování konečně v pátek 14.8.2020 nadešel den, kdy jsme se s KdF82, 3xKdF166, KdF82e a KdF128 sešli v kempu v Horní Vltavici. Posezení s přáteli a rychle do hajan, protože zítra v 8 hodin odjíždíme po ose směr Zell am See. Ráno za mírného deště jsme zabalili stany a vyrazili, Po přejetí hraničních hor déšť ustal a tak jsme pokračovali se staženými střechami. Na KdF82 se několikrát ucpal přívod benzínu, ale jinak všechny stroje fungovaly bez problémů a večer jsme již kempovali v 350km vzdáleném Zell am See. Neděle ráno, zvedající se mlha slibovala krásný den a tak jsme plni očekávání vyrazili směr Hochalpenstrasse. Tentokrát měl problémy KdF82e ještě před mýtnou branou. Po malé opravě všech 6 strojů vyrazilo na 20km stoupák. Domluvili jsme se, že každý pojede sám za sebe a potkáme se na Edelweissspitze. Bez zastávky a jediného problému se nás 5 potkalo na vyhlídce ve výšce 2750m.n.m. KdF82e bohužel nedorazil. Auto přestalo táhnout a tak se vrátil zpět do kempu. Když stroje vychladly, tak jsme vyrazili na Kaiser-Franz-Josefs-Höhe s vyhlídkou na Grosglocknerský ledovec. Krásné výhledy, pauza na oběd a cesta zpět. U jezera ještě přestávka, uvaření kávy a cesta z kopce. Všichni říkali, že cesta z kopce je horší, než cesta do kopce. Já si to nemyslím. Podle starého pravidla "Na jakou rychlost jedeš nahoru, na tu jeď i dolů", jsem zařadil 2 a téměř bez brzd sjel dolů. Pod mýtnou branou jsme se opět sešli a společně vyrazili do kempu. Večer posezení a včas do spacáku, protože ráno vyrážíme na cestu zpět. Pondělí, zabaleno, motory nastartované a přijde kamarád muzikant ke KdF82e a říká : Ten motor jde nějak divně, půjč mi desítku klíč. Povolil rozdělovač, posunul předstih a motor se krásně rozběhl. Prostě hora včera Brouka nahoru nechtěla. Osud. Cesta zpět proběhla bez problémů, jen asi dvakrát se musela udělat pauza, kvůli přehřátí paliva v KdF128. Večer jsme opět dorazili do kempu v Horní Vltavici. Zasloužené pivečko a zhodnocení celé akce. Úterý už jen návrat do svých domovů.