Zündappy řady K se velice podobaly konkurenčním BMW, v mnoha ohledech však byly lepší a modernější. Písmeno K označovalo pohon kardanem a typ motoru. Model K nabízel hned několik novinek. Motor, nově uzavřený v jednom bloku s převodovkou, byl výkonnější, zároveň ale o něco menší a produkoval i méně vibrací.
Země původu:
Německo
Výrobce:
Rok výroby:
1940
Vyráběno v letech:
1933 - 1940
Celková produkce:
25 000 ks
Motor:
499 SV
Chlazení:
vzduchem
Výkon:
16 PS
Karburátor:
Bing
Pohon:
Kardan
Převodovka:
4 stupňová řetízková
Řazení:
ruční bez kulisy
El. soustava:
Šestivoltová
Rám:
vnější lisovaný
Odpružení:
paralelo-gram se dvěma pružinami
Rozměry:
2150*900*815
Rozvor:
1 665 mm
Hmotnost:
185 kg
Brzdy:
mechanické bubnové
Max. rychlost:
105 km/h
Pneumatiky:
3,5*19
Objem palivové nádrže:
17 l
Spotřeba paliva:
6,5 l/100 km
Počet míst:
2
Počet poh. kol:
1