DKW 350 SB

Současně s lidovými modely KM se začala vyrábět v krátkém rámu i nová luxusnější série, značená jako SB. V ní, k dosavadním nejčastěji vyráběným dvoustovkám (vrtání 60 mm x zdvih 68 mm) přibyly silnější dvěstěpadesátky (vrtání 68 x zdvih 68 mm) a třistapadesátky (vrtání 76 mm x 76 mm). Speciálně pro sportovní použití do terénu pak byl určen typ SB 350 Geländesport, který měl výfuky vyvedené horem a ten se také v tehdejších soutěžích uplatňoval nejlépe. Stroj na našich fotografiích je stroj SB 350 ve standartním silničním provedení s Geländesport doplňky ( nožní řazení a litinový kryt dynama). U všech strojů z řad KM, KS a SB byla již naplno využita, ve svých letech převratná technologie vratného vyplachování, se kterou přišel konstruktér firmy DKW Adolf Schüerle. Tato technologie byla firmou patentována a přeprodávána ostatním firmám v Evropě. Verze v krátkém rámu se vyráběly pouze krátkou dobu a to od roku 1934-1936, důvodem bylo zavedení dlouhého rámu, který přinesl zvýšení komfortu v jízdních vlastnostech.

Více informací se dozvíte v záložce technická data a galerie.

Země původu: 
Německo, Zschopau / SA
Rok výroby: 
1935
Vyráběno v letech: 
1934-1936
Motor: 
vzduchem chlazený dvoutaktní o objemu 342 ccm
Chlazení: 
vzduchem
Výkon: 
11 PS
Karburátor: 
Amal
Pohon: 
Řetěz
Převodovka: 
3-rychlostní
Řazení: 
ruční
El. soustava: 
Šestivoltová
Rám: 
Ocelový lisovaný a šroubovaný
Odpružení: 
přední vidlice - paralelogram
Rozměry: 
d = 2040 mm, š = 735 mm, v = 940 mm
Rozvor: 
1 335 mm
Hmotnost: 
130 kg
Brzdy: 
mechanické bubnové
Max. rychlost: 
100 km/h
Pneumatiky: 
3-25 palcové
Objem palivové nádrže: 
12 l
Spotřeba paliva: 
3,5 l/100 km
Počet míst: 
2
Počet poh. kol: 
1