Současně s lidovými modely KM se začala vyrábět v krátkém rámu i nová luxusnější série, značená jako SB. V ní, k dosavadním nejčastěji vyráběným dvoustovkám (vrtání 60 mm x zdvih 68 mm) přibyly silnější dvěstěpadesátky (vrtání 68 x zdvih 68 mm) a třistapadesátky (vrtání 76 mm x 76 mm). Speciálně pro sportovní použití do terénu pak byl určen typ SB 350 Geländesport, který měl výfuky vyvedené horem a ten se také v tehdejších soutěžích uplatňoval nejlépe. Stroj na našich fotografiích je stroj SB 350 ve standartním silničním provedení s Geländesport doplňky ( nožní řazení a litinový kryt dynama). U všech strojů z řad KM, KS a SB byla již naplno využita, ve svých letech převratná technologie vratného vyplachování, se kterou přišel konstruktér firmy DKW Adolf Schüerle. Tato technologie byla firmou patentována a přeprodávána ostatním firmám v Evropě. Verze v krátkém rámu se vyráběly pouze krátkou dobu a to od roku 1934-1936, důvodem bylo zavedení dlouhého rámu, který přinesl zvýšení komfortu v jízdních vlastnostech.
Více informací se dozvíte v záložce technická data a galerie.